Jak vznikla

logo

Mým povoláním je rozvíjet osobnostní potenciál lidí a firem, pracuji s jednotlivci a týmy. Podporuji je, aby dosahovali svých cílů a zároveň žili kvalitně, a to především prostřednictvím konzultací, facilitování a koučování.

Měla jsem potřebu mít ke své profesi něco hmatatelného, užitečného a hezkého. Vybudovat prostor pro rozvoj mi tak připadalo jako nejpřirozenější způsob seberealizace, využití mých zkušeností a propojení se se svými klienty. Našla jsem si partnery z oblasti designu a vybudovali jsme společně prostor stvořený k nápadům a rozvoji.

Hodnoty

Koncept je založen na hodnotách: Zvídavost, Tvořivost, Smysluplnost (smysl života, smysl konání), Svoboda (myšlenek, fantazie), Radost, Bezpečí, Propojení, Kvalita.

Workshoperie je vybavena tak, aby podpořila růst člověka či firmy – zaměřuje se na praktickou kreativitu, koncentraci a efektivitu.

Vytvořili jsme prostor, kde se tabula rasa snoubí s tyrkysovou, která je barvou kreativity a praktické fantazie. Další doplňkové barvy podporují hravost, energii a radost. Naše logo odráží uvedené hodnoty. Akcentuje právě hravost a propojení. Individuální různorodé prvky, které se spojí, a tak vytváří celek, který je víc než jen součtem jednotlivostí, tak jako týmy.